You are currently at our Türkiye website. We also offer a wide range of products with direct customer service in many locations worldwide.
All locations

WinterContact TS 870 - TS 870 P

Güvenli sürüş hiç bu kadar iyi hissettirmemişti

Continental ürün

çeşitlerini keşfedin

We’re making mobility cleaner, safer, more intelligent and affordable for everyone.

Sürdürülebilirlik

Mobiliteyi nasıl daha akıllı ve sürdürülebilir hale getiriyoruz?

Collage of different areas where sustainability comes into play at Continental.

Gelecekteki başarı için sürdürülebilir çözümler

Amacımız çevre ve sosyal sorumluluk konularında en ilerici lastik şirketi olmak

Hikayeler

Continental'i yakından tanıyın!

Hakkımızda

Yolculuğunuzu ileri taşıyoruz!

Performans Tutkumuz

Sponsorluklar ve iş birlikleri

Tarih

Sürekli ilerleme

Her uygulama için doğru çözüm

Sadece arabalar için değil, filolar için de her zaman en iyi lastik çözümlerini sunmaya çalışıyoruz. Ayrıca, lastik ve lastik gelişimi hakkındaki anlayışımızı, kamyonlardan otobüslere, endüstriyel araçlardan traktörlere ve bisikletlerden motosikletlere kadar tüm araç türlerine uyguluyoruz.

Continental Lastikleri ile Yolculuğunuz Hiç Bitmesin!

Otomobilden karavana, motosiklet ve bisikletten kamyon lastiğine kadar her araca uygun lastik modellerini Continental olarak özenle üretiyor ve beğeninize sunuyoruz. Kaliteyi ve işlevselliği bir araya getiren tasarımlarımızla en iyi lastik markaları arasında yer alıyoruz. Hem ticari araçlar hem kişisel araçlara uygun, geniş ürün yelpazemiz sayesinde siz de ihtiyacınız olan ebatta ve özellikte ürünü kolayca bulabilirsiniz. Böylelikle konforun ve güvenliğin ön planda olduğu bir sürüş deneyimi yaşayabilirsiniz.

Aracınızın Tüm İhtiyaçlarına Uygun Lastik Modelleri

İster kompakt bir otomobil sahibi olun ister orta büyüklükte ya da lüks bir araç kullanın, ihtiyaç duyabileceğiniz farklı otomobil lastik modelleri bilgilerini kategorimizde kolayca bulabilirsiniz. Zorlu kış koşullarında yağmur, kar ve buzlanmadan etkilenmeden güvenli bir sürüş deneyimi yaşamak için kışlık lastikleri tercih edebilirsiniz. Kışlık modellerde en ağır hava koşullarında bile yüksek sürüş kontrolüne ve ıslak zeminde mükemmel yol tutuşuna sahip olabilirsiniz.

Aynı lastiklerle uzun kilometreler yapmak istiyorsanız YellowChili hamuru bileşenleri ile özel olarak geliştirilen lastik modelleri tam size göre! Dayanıklılığı ve verimliliği arttırılan lastikleri uzun süre konforla kullanmaya devam edebilirsiniz. Otomobilinizin yüksek performansına uyum sağlayacak, doğaya saygılı bir ürüne ihtiyaç duyuyorsanız çevre dostu seçeneklerle tanışmalısınız. Ürünlerin vadettiği üstün sürüş deneyiminin keyfini çıkarırken hem daha az yakıt tüketebilir hem aracınızdan salınan karbondioksit emisyonunu azaltabilirsiniz.

Profesyonellerin de tercihi olabilecek, spor arabalara özel üretilen lastik modelleriyle yüksek hızlarda bile maksimum dengeyi ve kontrolü yakalayabilirsiniz. Hem soğuk havalarda hem sıcak havalarda daha kısa fren mesafesi ve daha iyi hızlanma vadeden 4 mevsim lastik seçenekleriyle sıra dışı bir sürüş deneyimi yaşayabilirsiniz. SUV ya da 4x4 bir araca sahipseniz de ihtiyacınız olan lastik ebatlarını ürünlerimiz arasında bulabilir, yolda ve arazide konforlu bir sürüş deneyimleyebilirsiniz.

Karavan kampı yaparken mevsim ayırt etmiyor ve en zorlu koşullarda bile doğada olmaktan keyif alıyorsanız karavanınız için en iyi lastik modellerine de kategorimizden ulaşabilirsiniz. Kış lastiklerinin optimize edilmiş frenleme etkisi sayesinde korkusuzca seyahat edebilirsiniz. Dayanıklılığıyla fark yaratan modellerle lastiklerinizle sınır tanımadan kilometrelerce yol alabilirsiniz. Güvenlik ve verimliliği bir arada sunan ürünler, ağır yüklü karavanınızı bile güvenle kullanabilmenize olanak tanır.

Yalnızca dört tekerlekli bireysel araçlarınız için değil, iki tekerlekli motosiklet ve bisikletleriniz için de en ideal lastik modellerini sunuyoruz. Hem hızlı hem güvenli bir sürüş deneyimi için her ebatta ürünü geniş lastik yelpazemizin içinden bulabilirsiniz. İster profesyonel bir sporcu olarak yarışlara katılın ister kendi ulaşımını sağlayan bir sürücü olun, tercih edeceğiniz modelle maksimum konforu yaşamaya hazırsınız!

Ticari Araçlarınız İçin Özel Olarak Tasarlanan Lastik Seçenekleri

Şehir içi ya da şehir dışı yolcu taşımacılığı yapan bir otobüs filonuz bulunuyorsa misafirlerinizin güvenliği ve konforunu tesis etmeniz oldukça önemli. Bu noktada maksimum emniyet vadeden otobüs lastiği modellerimizi tercih edebilirsiniz. Arttırılmış dayanıklılığa sahip ürünlerle yolda kalma riski olmaksızın otobüslerinizin varış yerine ulaşmasını sağlayabilirsiniz. Dört mevsim yeterli performans sunan lastiklerin ıslak zeminlerdeki mükemmel tutuş kapasitesi sayesinde zorlu koşullarda bile kolayca yol alabilirsiniz. Aracınız için doğru lastiği tercih ederek yakıt tüketiminden tasarruf edebilirsiniz.

Kamyon lastiği modelleri ile yük taşımacılığını da farklı bir seviyeye ulaştırıyoruz. En ağır yükleri bile kolayca taşıyabilecek, yüksek dayanıklılık sağlayan gövde yapısına sahip ürünlerimizle hem güvenli bir sürüş hem yakıt tasarrufu vadediyoruz. Hizmet ömrü uzatılan seçeneklerimizle lastik değiştirmeye gerek kalmadan uzun yollar gidebilmenize olanak tanıyoruz.

Tarımın öneminin ve değerinin farkında olarak çiftçilere kullanım kolaylığı sunacak tarım lastiği modelleri üretiyoruz. Kaliteli ve dayanıklı şekilde tasarlanan traktör lastiği seçeneklerimiz ideal çekiş gücü vadederken mera uygulamalarında ekinlerinize minimum düzeyde zarar verir. Bu sayede ürün verimliliğinize katkıda bulunur. Her mevsime ve zemine kolayca uyum sağlayan lastikler, hem tarlalarda hem asfaltta konforlu bir sürüş deneyimi yaşatır. Tekerleklere toprak sıkışmasını minimize eden teknolojileriyle her koşulda mükemmel performans gösterir.

Yüksek Teknoloji Ürünü Lastikler

Lastiklerimizi üretirken üstün Alman mühendisliğiyle geliştirilen ileri teknolojileri kullanıyoruz. ContiSeal™ teknolojisi ile lastik delinme ya da patlaması durumlarında en yakın lastik servisi arayışınıza son veriyoruz. Bunu lastiklerimizi delinmelerin %80'ini hiçbir işleme gerek kalmadan kendi kendini anında kapatacak şekilde tasarlayarak başarıyoruz. Bu sayede yolda kalmanızın, zaman kaybetmenizin ve sürekli yanınızda yedek lastik taşıma zorunluluğunun önüne geçiyoruz. SSR teknolojimiz ise delinerek hasar alan lastiklerle bile 80 kilometreye kadar durmadan yola devam etmenize imkân tanır. Böylelikle yolda zor durumda kalmanızın önüne geçer.

ContiSilent™ teknolojisi ile de size yol gürültüsünden uzak, rahat ve keyifli bir yolculuk yaşatmayı hedefliyoruz. Lastik sırtlarının iç yüzeylerine boşluk gürültüsünü emen ve yolculuk sesinin araç içine aktarılmasını engelleyen özel bir poliüretan köpük tabaka entegre ediyoruz. Böylelikle yolculukta huzurunuzu kaçırabilecek gürültüleri 9 dB(A)'ya kadar azaltabiliyoruz.

Siz de çeşitli lastik hız endeksine sahip ürünlerimiz arasından seçim yapmadan önce lastik hava basınç tablosunu da inceleyebilirsiniz. Böylelikle kendiniz için ideal lastiğe kolayca ulaşabilirsiniz.

Cazip Lastik Fiyatları

Continental olarak hem ticari hem binek araçlar için kaliteli ürünleri cazip lastik fiyatları ile sunuyoruz. Sizin için hazırladığımız lastik kampanyaları ile uzun süre kullanabileceğiniz, dayanıklı ve sağlam lastik modellerine bütçenizi zorlamadan sahip olmanıza imkân tanıyoruz.

Siz de hesaplı kışlık ve yazlık lastik fiyatları avantajlarından yararlanarak aracınız için doğru lastiği bulmak istiyorsanız Otomobil Lastik Modelleri ya da Ticari Araç Lastik Modelleri sayfamızı ziyaret edebilirsiniz. Yeni açılan sayfada lastik ebadına veya araca göre arama yaparak ihtiyacınız olan lastiğe kolaylıkla karar verebilirsiniz. Lastiklerinize karar verdikten sonra size en yakın Continental bayisinden ürünleri hızla tedarik edebilir, özgür ve konforlu bir sürüş deneyimi yaşamaya hazır olabilirsiniz.

Size yardımcı olabileceğimiz başka bir konu var mı?

Sorularınızı yöneltin

Tüm sorularınızı yanıtlamaktan ve lastik alanındaki uzmanlığımızla size destek olmaktan mutluluk duyarız.