Otomobil / Van / 4x4 Lastikleri

stage_image1_lg

Teknoloji

Lastik tamiri

Lastik tamiri

article_66w_image1

Tüketiciler zarar görmüş lastiği asla tamir etmeye çalışmamalıdır. Yalnızca eğitimli bir lastik uzmanı, belli bir lastik üzerinde yaptığı geniş ve kapsamlı incelemeye dayanarak söz konusu lastiğin tamire uygun olup olmadığı veya servisten çekilmesi gerektiği yönünde bir karar verebilir. Bu incelemede lastiğin şişirilmesi, yük ve çalışma koşulları vb. dahil olmak üzere tüm hizmet geçmişi dikkate alınır. Lastik uzmanı lastiği tamir etmeye karar verirse, muayene süreci ve tamir prosedürleri açısından yürürlükteki ulusal lastik endüstrisi tamir standartlarının tümüne sıkı bir şekilde uymalıdır. Continental, uzmanın vereceği karardan veya tamir edilmiş bir lastikten sorumlu tutulamaz.    



SSR-LASTİK-TAMİR
Kendinden Destekli Runflat (SSR) lastiklerde yetersiz şişirilmiş veya sıfır basınçlı olarak sürmekten kaynaklanan iç yapısal bir hatayı eğitimli bir lastik uzmanı dahi fark etmeyebilir. Bu tip hasarlar, iç astarın yüzeyinde veya yanakta görünür olmadığından, lastiğin tamire uygun olup olmadığına karar vermek imkansızdır. Continental, Continental SSR lastiklerine herhangi bir tamir yapılmasını tavsiye etmemektedir

Not: Continental, lastikte yapılmış bir tamire bağlı olarak ürünün kullanılmaz durumda olması nedeni ve şikayetiyle iade edilen bir lastik için üretici garantisinin geçersiz olacağını duyurur.