Kamyon ve Otobüs Lastikleri

stage_CLC_TT

ContiLifeCycle

ContiLifeCycle™

Lastiklerimiz uzun ömürlüdür

ContiLifeCycle

Continental Ticari Araç Lastiklerinin yaşam döngüsü

Kısa Bilgiler

Continental Kamyon Lastikleri kullanım ömürleri süresince mutlak tasarruf sağlamak üzere tasarlanmıştır. ContiLifeCycle™ yeni bir lastikle başlar, birinci sınıf sırt kaplaması çözümlerimiz ve Conti Karkas Yönetimi ile devam eder.


ContiLifeCycle lastiklerinizin ömrünü uzatarak lastik masrafınızı ciddi oranda azaltır.

Sırtı kaplanmış bir lastik aldığınızda hem lastik bütçenizi hafifletir hem de karkasın bir çok defa kullanılması dolaşımdaki eski lastik sayısını da düşürerek çevreyi korumuş olursunuz. Karkasın yeniden kullanılması enerji ve ham madde tasarrufu sağlar. 

New_Continental_Tires

Yeni Continental Lastikler

Yeni Continental Lastikler – Tek ömürde tükenmez.

Taşımacılık da yollar gibi farklı farklıdır. Bunu bilerek özel taşımacılık şartlarınıza uygun Continental kamyon lastiklerini geliştirdik. Bu lastikler araçlarınızın bütünüyle daha da tasarruflu olmasını sağlamak için tüm potansiyellerini açığa çıkartır.

Continental karkası lastiklerimizi tasarruflu yapar. Optimize edilmiş ve mükemmel uyumlu güçlendirmeler ve karışım bileşimlerine ek olarak bu uygulamaya en uygun konturlu Continental karkası üstün yapısal dayanıklılığa ulaşır. Paranızın karşılığını veren uzun ömür.

Continental karkası sırt kaplaması için çok değerli bir ham madde olduğundan değerli bir yatırımdır. Karkasın yeniden kullanılmasıyla hem dünya kaynaklarını hem de kendi bütçenizi korursunuz.


Regrooving_CLC

Yeniden Diş Açma

Yeniden diş açma – Lastiklerinizin ömrünü uzatan akıllı bir yaklaşım.

Profesyonel lastiğe yeniden diş açma, lastiklerin ömrünü uzatan ve daha da tasarruflu bir hale getiren mantıklı bir seçenektir.

Aslında yeniden diş açma iki şekilde kendini amorti eder: öncelikle lastiği daha uzun süre kullanabilirsiniz, ikinci olarak alt profil kalınlığı yuvarlanma direncini azaltarak yakıt tüketimini azaltır.

Tüm bunların ötesinde çevresel faydaları vardır. Bir lastiğin değiştirilmeden önce daha uzun süre kullanılması değerli kaynaklardan tasarruf sağlar. Elbette bu lastiklerin yeniden diş açılabilir olarak işaretlenmesi gerekir. Karkasa zarar vermeden bu ek potansiyelden tamamen faydalanabilmek için yalnızca işinin ehli kişilerin bu işlemi açma yapması gerekir.


Casing_Management

Conti Karkas Yönetimi

Conti Karkas Yönetimi – Müthiş değerli bir hizmet

Continental kamyon lastiği aldığınızda kısa sürede paranızın karşılığını alırsınız. Yalnızca lastiklerimizin üstün kalitesi ve uzun ömürlü olması sebebiyle değil. Conti Karkas Yönetimi ile lastiğin tüm ömrü boyunca masrafları kontrol etmenize de yardımcı oluyoruz.

Conti Karkas Yönetimi tüm karkas yönetimi sürecini standart yöntemler kullanarak ele alır. Örneğin kullanılmış karkas stoğunuzla sürekli ilgilenmek için online karkas yönetimi sistemimizden faydalanabilir ve kullanılmış lastiklerinizle ne zaman ne yapacağınıza karar verebilirsiniz: satmak, sırtını kaplamak ya da bize bırakmak gibi. Her ne zaman, ne şekilde, ne isterseniz. Bu, size ve filonuza mümkün olan en fazla esnekliği ve şeffaflığı sağlar.


Conti Karkas Yönetimi:

  • karkas koleksiyonu
  • karkas kontrolü/ekspertiz
  • karkas satın alma
  • lastik imha etme
  • ContiCasingBank (online raporlar dahil)

Retreading_CLC

Sırt Kaplaması

ContiTread Continental'in soğuk sırt kaplamasına uygun birinci sınıf lastil sırtıdır.

Bu lastik sırtı, yalnızca Continental karışımları ve profillerinden üretilir. Bu yöntemi seçerek lastiğinize yeni bir profil kazandırır, ömrünü uzatır ve böylelikle genel lastik masraflarınızı düşürebilirsiniz.

Sırt kaplamasında en iyi sonuçlar yüksek teknoloji ve üstün kaliteli Continental karkası kullanıldığında elde edilir. ContiTread diğer karkaslara da uygulanabilir.

Lastik sırt kaplamasında iki yöntem kullanılır: sıcak sırt kaplama ve soğuk sırt kaplama. Yalnızca dikkatle seçilen ve doğru şekilde kontrol edilen karkaslar bu yöntemlerden birine tabi tutulur. Üretim yönteminin kendisi de, sırt malzemesinin uygulanması ve vulkanizason işleminin uygulanmasına kadar her iki yöntemle benzerlikler taşır.


Sıcak Sırt Kaplama

Sıcak sırt kaplama esnasında sırt malzemesinin uygulanması işlemi neredeyse yeni lastik üretim işlemiyle aynıdır.

Sırt malzemesi doğrudan ekstruderden alınıp raspalanmış karkasa uygulanır. Ardından söz konusu sırt/karkas vulkanizason kalıbında vulkanize edilir. Yeni bir lastikte olduğu gibi vulkanizason işlemi esnasında sırt deseni oluşturulur.

Sıcak sırt kaplamasında kamyon lastikleri damaktan damağa kaplanır. Bu yöntemin temel avantajı lastik yanağının da yenilenmesi ve böylelikle sıcak sırt kaplama yapılmış lastiğin yeni lastik kalitesine yakın olmasıdır.


Soğuk Sırt Kaplama

Soğuk sırt kaplama yönteminde raspalanmış karkasa  önceden vulkanize edilmiş bir sırt deseni uygulanır. Lastik sırtı, vulkanize edilmemiş bir link katı ile birlikte sabit tansiyonda raspalanmış karkasa yerleştirilir; ön tansiyon, vulkanizason işlemi öncesinde sırtın lastik konturuna en iyi şekilde oturmasını ve lastik vulkanizasyon haznesi parçaların birbirine sıkıca yapışmasını sağlar. Hazırlanan lastik “paketlenerek” vulkanizasyon tüpüne (zarf) koyulur ve otoklavda basınç altında vulkanize edilir.


ECE 109

ECE Mevzuatı No.109, ticari araç ve treyler için sırtı kaplanmış pnömatik lastiklerin üretimine ilişkin tip onay standartlarını tanımlar. Bu mevzuat, yüksek kalite sırtı kaplanmış lastik üretimi için 2006 yılından bu yana zorunlu olan sırt kaplama işlemine yönelik katı kalite kontrol tedbirlerini tanımlar.