Kamyon ve Otobüs Lastikleri

stage_goods_TT

Kamyon Lastikleri

Petaling Jaya, Malezya ContiLifeCycle Fabrikası

ContiLifeCycle kaplama tesisinde plan ve hazırlıklar, yeni bir yerleşim planının oluşturulması, ekipmanın yükseltilmesi ve yeni bir üretim yönetimi sistemiyle birlikte 2011 yılının ortasından itibaren başlamıştır. “Temel atma töreniyle birlikte, sırt kaplama sürecinde yalnızca yüksek kalite karkas kullanılmasını temin etmek için karkas giriş taramalarını ve kesme kontrollerinin kullanımını geliştirmeye başladık,” diye hatırlıyor APAC Üretim ve Araştırma Geliştirme eski Müdürü Manuel Ruiz-Ortega. Sonraki aşamalarda makine modernizasyonları gerçekleştirildi.

Image

Ancak ekipman tek başına birinci sınıf kaplama çözümleri sunmaya yetmez. İleri eğitim ve beceri sahibi kişilere ek olarak izlenebilirlik, üretim ve kalite yönetim sistemlerine ihtiyaç vardır. Bu sebeple tüm çalışanlarımız yeni, yeniden tanımlanmış kalite standartları uyarınca değerlendirilip, eğitim aldı. Hem müşteri karkaslarının hem de kaplama sürecinde ilgili kalite parametrelerinin izlenebilmesini sağlayan, özel yapım bir sistem geliştirdik. Gemba Walk, 5S, ve Değer Akış Haritalama gibi yalın üretim araçları ekledik.

Bu yeni düzenleme ile PJ’deki ContiLifeCycle fabrikası tüm APAC bölgesindeki ContiLifeCycle partnerleri için bir eğitim merkezi halini aldı. Sırt kaplama eğitim merkezimizde yeni kaplama partnerlerimizin Continental güvencesinde üretilen ContiLifeCycle kaplama çözümleriyle işlerini garanti altına almalarını sağlıyoruz,” diye belirtiyor Asfa Pasifik Bölgesi ContiTread Süreç Uzmanı Stanley George. “Harici kaplama uygulayıcıları Continental birinci sınıf sırt kaplaması kalite standartlarını karşıladıktan sonra önceden soğuk kaplama yapılmış sırt astarımızı kullanabilir.” Buna, partner kaplama tesisindeki tüm aşamaların süreç ve kalite kontrollerinin yapılması dahildir. Ve kaplama partnerlerimiz tesisimizi ziyaret ettiğinde Continental’in yüksek kaplama standartlarını görme imkanı bulur.