You are currently at our Türkiye website. We also offer a wide range of products with direct customer service in many locations worldwide.
All locations



Teknik Detaylar

Mevsime uyum sağlayabilen dört mevsim hamur bileşimi sayesinde karlı ve ıslak zeminlerde etkileyici kavrama gücü

Kış koşullarında performansı artıran özel reçinesi ve yüksek silika oranı ile AllSeasonContact™ her zaman esnek kalır. Mevsime uyum sağlayabilen esnek lastik hamuru sayesinde kış aylarında karla kaplı ve ıslak yollarda mükemmel performans sağlar. 

Esnek dört mevsim sırt tasarımı sayesinde yazın kuru ve ıslak yollarda güvenilir fren performansı

AllSeasonContact™, güvenilir bir yol arkadaşı olarak yazın her koşulda ikna edicidir. Açık omuzları, yüksek suda kızaklama performansını garanti ederken, minimum sayıda kılcal kanalın yer aldığı dayanıklı sırt deseni kuru zeminde daha iyi yol tutuşu ve fren performansı sunar. 

Enerji açısından optimize edilmiş dört mevsim yapısı sayesinde sınıfının en iyi yuvarlanma direnci performansı

Güvenlikten ödün vermeden optimize edilen yanak geometrisi ve ideal diş derinliği, yuvarlanma direncinde etkileyici bir düşüş sağlayarak yakıt tüketiminde belirgin bir azalma sağlar. 



Test Sonuçları

Alman dergisi "Auto Bild", Eylül/2021 tarihli güncel sayısında "2021 Dört Mevsim Süper Lastik Testi"ni yayınladı. Test edilen lastik ebadı 225/50 R17 94/98 V/W, test aracı bir BMW 3 serisiydi.

Test, 32 ürünle yapılan özel bir testtir. Değerlendirme 2 bölümden oluşur:

Bölüm 1: Islak frenleme ve kuru frenleme testi: En iyi 16 ürünün seçimi (finalistler)

Bölüm 2: Aşınma performansı ve fiyatı dahil olmak üzere yalnızca finalistlerin katıldığı test.

Auto Bild, tüm finalistler için lastiğin g/1000 km cinsinden ağırlık kaybını da yayınlıyor. Bu kriter değerlendirmenin bir parçası değildir.

Test, "Auto Bild" tarafından aşağıdaki gerekçelerle gerçekleştirildi:

  • Yol aşınma testi için IFV Enstitüsü (Harz, Almanya) 
  • ATP Papenburg, Wachauring Avusturya (kuru ve ıslak testler)
  • Test Dünyası Ivalo/ Finlandiya (kış testleri)

AllSeasonContact™ derecesi: Test Birincisi

AllSeasonContact™ hakkında:

+ Kış koşullarında yüksek performans

+ Direksiyon hassasiyeti

+ Suda kızaklamada yüksek güvenlik

+ İyi sürüş konforu

+ Yakıt tasarrufu sağlayan yuvarlanma direnci

Alman dergisi "Auto Zeitung", "2021 Dört Mevsim Lastik Testi"ni yayınladı. Test edilen lastik ebadı 205/55 R16 91/94 H/V, test aracı VW Golf 7'tü.

Test, "Auto Zeitung" tarafından şu test alanlarında gerçekleştirildi: Test World, Ivalo, Finlandiya (kar testleri), Contidrom, Jeversen, Almanya (ıslak ve kuru testler, soğuk) ve Bridgestone, Roma, İtalya (ıslak ve kuru testler, sıcak ).

AllSeasonContact™ derecesi: Test Birincisi

AllSeasonContact™ hakkında:

+  Mükemmel çekiş ve yavaşlama

+  Islak, kuru ve karlı zeminlerde üstün performans

+  Geç suda kızaklama

+  Üstün yol tutuşu

+  Düşük Yuvarlanma Direnci

Alman "ACE (Auto Club Europa), GTÜ (Gesellschaft für Technische Überwachung mbH) ve Avusturyalı Partner Club ARBÖ (Auto-, Motor- und Radfahrerbund Österreichs)" ile birlikte "2019 Dört Mevsim Lastik Testi"ni yayınladı.

Test, kar testi için Nokian in Ivalo (FIN) ve kuru ve ıslak testler için Wachauring (Avusturya) ile iş birliği içinde gerçekleştirildi.

AllSeasonContact™ derecesi: Test Birincisi, Şiddetle Tavsiye Edilir

AllSeasonContact™ hakkında:

+ Islak zeminde üstün performans

+ Islak zeminde üstün yol tutuşu

+ Yüksek yuvarlanma direnci

Alman "Sport Auto" dergisi (11/2020) sayısında "Dört Mevsim Lastik Testi 2020"yi yayınladı. Test edilen lastik ebadı 245/35 R19 93 Y, test aracı bir BMW 328i idi.

Bu Dört Mevsim lastik testi, UHP araçlara yönelik kış lastikleri için sportif bir alternatif olarak yayınlanmıştır. Test, "Sport Auto" tarafından şu test alanlarında gerçekleştirildi: Test World, Ivalo, Finlandiya (kar testleri) ve Contidrom, Jeversen, Almanya (ıslak ve kuru testler).

AllSeasonContact™ derecesi: İyi

AllSeasonContact™ hakkında:

+ Karlı yollarda ve virajlarda üstün performans ve yol tutuşu

+ Islak yollarda güvenli yol tutuşu

+ Yüksek suda kızaklama güvenliği

+ Kuru zeminlerde dengeli sürüş

Teknolojiler

ContiSeal™, Continental tarafından geliştirilen, hasarlı lastik sırtını tamir etmek için tasarlanmış bir teknolojidir. Çivi gibi yabancı maddelerin batması sonucu aracı yol kenarına çekerek lastiklerin ivedi bir şekilde değiştirilmesine gerek kalmadan, çivi yerinden çıksa dahi akışkan malzeme deliği kapatır. ContiSeal teknolojisiyle üretilen lastiklerin içerisinde yapışkan kıvamlı bir dolgu malzemesi bulunur. Bu malzeme lastiğin sırt bölgesi boyunca kaplanmıştır. Bu sayede, sırt bölgesinde çapı 5 mm’ye kadar olan delikler %80 oranında (çivi deliği gibi) kapatılarak lastiğin patlama riski azaltılmış olur. ContiSeal™ logosu lastiğin yanağında bulunur ve genel olarak bütün jantlara uyumludur.

ContiSeal ve benzeri özel teknolojiler belirli ebatlarda mevcuttur. 

ContiSeal


Size yardımcı olabileceğimiz başka bir konu var mı?

Sorularınızı yöneltin

Tüm sorularınızı yanıtlamaktan ve lastik alanındaki uzmanlığımızla size destek olmaktan mutluluk duyarız.




Size en yakın Continental bayisini öğrenmek ister misiniz?