Karayolunda ideal gürültü düzeyi ve mükemmel konfor.
Özellikle SUV araçlar için tasarlanan lastiğin dengeli dağıtılmış sırt dişleri sayesinde normal yollarda oldukça sessiz ve konforlu sürüş sağlanır.
Otomobil / Van / 4x4 Lastikleri
Özellikle SUV araçlar için tasarlanan lastiğin dengeli dağıtılmış sırt dişleri sayesinde normal yollarda oldukça sessiz ve konforlu sürüş sağlanır.
Sırt kanalları suda kızaklamaya karşı koruma sağlar.
Lastik, yolda ve orta engebeli arazide iyileştirilmiş çekiş gücü sağlar.
Touring Club Schweiz (Swiss Turing Kulübü), 175/65 R 14 T ebadında çeşitli yaz lastiklerini test etti.
Conti 4x4 Contact derecesi: "Kesinlikle tavsiye edilir"
’Autozeitung’ (11/2005), 255/55 R 18 V ebadını test etti.
Conti4x4Contact kalite derecesi: "1 numara" (En Kaliteli Ürün)
"Tüm V-lastiklerinin en iyisi. Gücü kanıtlanan Conti4x4Contact, sağlam performansıyla tüm disiplinlerde puanları topluyor."
’Stiftung Warentest’ (4/2004), 215/65 R 16 H ebadını test etti.
Conti4x4Contact kalite değerlendirmesi: "İyi" (test galibi)
Genel sonuçlar:
1 x "İyi"
3 x "Tatmin edici"
3 x "Yeterli"
’ADAC motorwelt’ (4/2004), 215/65 R 16 H ebadını test etti.
Conti4x4Contact genel derecesi: "Kesinlikle tavsiye edilir" (en yüksek derece)
Testi gerçekleştirenlerin görüşü: " dengeli, konforlu lastik, kuru ve ıslak zeminde en iyi sonuçlar, en düşük dış gürültü"
Genel sonuç:
1x "kesinlikle tavsiye edilir“
3x "tavsiye edilir"
3x "tavsiye edilmez"
AUTO BILD alles allrad, 215/65 R 15 H ebadında 5 yol ve 1 yol dışı lastiğini test etti.
Genel sonuç: "Örnek niteliğinde" (test galibi)
Güçlü yanları: Islak ve kuru zeminlerde mükemmel yol tutuş özellikleri ve ıslak zeminde en kısa fren mesafesi sayesinde tüm alanlarda yüksek performans.
Sonuçlar:
2x "Örnek niteliğinde“
1X "Tavsiye edilir"
1x "Belirli kısıtlamalarla tavsiye edilir"
2x "Tavsiye edilmez"
Yüksek ıslak yol tutuşu performansına sahip lastikler (A veya B sınıfı) ıslak yolda daha kısa fren mesafesi sergiler, bu nedenle yağmurda daha güvenlidirler.Yakıt verimliliğiyle ilgili olarak D sınıfı değerli lastik kullanılmamaktadır, G sınıfının kullanılması ise planlanmamaktadır.
Lastikler, aracınızın yakıt tüketiminden %20'ye varan oranda sorumludur. Bu nedenle bir depo yakıtla daha fazla kilometre kat etmek için yüksek yakıt verimliliğine sahip lastikleri seçmelisiniz. Bu şekilde CO2 emisyonlarınızı da düşürebilirsiniz. Lastik hareket ederken yaşanan enerji kaybı yuvarlanma direncine bağlıdır. Yuvarlanma direnci ne kadar düşükse o kadar az enerji kaybı, yakıt tüketimi ve CO2 emisyonuna yol açar. A ve G sınıfı lastikler arasındaki fark 625 milde 6 litreye ulaşabilir.
Bu, lastiğin çıkardığı dış gürültüdür ve desibel cinsinden ölçülür. Etikette daha fazla dolu bar olması lastiklerin daha gürültülü olduğunu gösterir.
Web sitemizde size en iyi kullanıcı deneyimini sunmak için çerez kullanıyoruz. Daha fazla bilgi edinmek veya çerez ayarlarınızı değiştirmek için buraya tıklayın.