Otomobil / Van / 4x4 Lastikleri
Özel karışımı sayesinde dayanıklılığı artırılan lastik tasarımı, karlı ve buzlu zeminde fark edilir derecede daha iyi performans sunar.
Kılcal kanal konsepti, motor kuvvetinin yola aktarımını destekler.
Lastik tasarımı, suyun tahliyesini destekler.
Alman dergisi ‘’Auto Zeitung Allrad’’ son sayısında (03/2013) SUV Kış Lastiği Testini yayımladı. Test edilen ebat 235/50 R18 H/V, test aracı VW Tiguan modeliydi.
ContiCrossContact Winter sonuçları: ‘’Kesinlikle tavsiye edilir’’
ContiCrossContact Winter hakkında:
Alman dergisi ‘’AutoBild Allrad’’ 11/2013 sayısında 2013 4x4 Kış Lastiği Testini yayımladı. Test edilen ebat 215/65 R16 T/H, test aracı VW Tiguan modeliydi.
ContiCrossContact Winter sonuçları: ‘’İyi’’
ContiCrossContact Winter hakkında:
Alman dergisi ‘’Off Road’’ eylül sayısında 2013 4x4 Kış Lastiği Testini yayımladı. Test edilen ebat 235/65 R17, test aracı VW Touareg modeliydi.
ContiCrossContact Winter sonuçları: ‘’Tavsiye edilir’’
ContiCrossContact Winter hakkında:
Otomotiv kulüpleri ADAC (D) / OEAMTC (A) / TCS (CH) 2012 Kış Lastiği Testini yayımladı. (www.adac.de / www.oeamtc.at / www.tcs.ch) Test edilen ebat 215/65 R16 T, test aracı VW Tiguan modeliydi.
ContiCrossContact Winter sonuçları: ‘’İyi’’
Alman dergisi ‘’ACE (Auto Club Europa)'' 09/2012 sayısında Kış Lastiği Testini yayımladı. Test edilen ebat 215/65 R16 T, test araçları Dacia Duster ve VW Tiguan modelleriydi.
ContiCrossContact Winter sonuçları: ‘’Kesinlikle tavsiye edilir’’
ContiCrossContact Winter hakkında:
Alman otomobil dergisi ‘’Autozeitung’’ (11/2007) 2007 sayısında 4x4 Kış Lastiği Testini yayımladı. Test edilen ebat 235/65 R17 H’ydi.
ContiCrossContact Winter derecesi: ‘’Kesinlikle tavsiye edilir’’
Yüksek ıslak yol tutuşu performansına sahip lastikler (A veya B sınıfı) ıslak yolda daha kısa fren mesafesi sergiler, bu nedenle yağmurda daha güvenlidirler.Yakıt verimliliğiyle ilgili olarak D sınıfı değerli lastik kullanılmamaktadır, G sınıfının kullanılması ise planlanmamaktadır.
Lastikler, aracınızın yakıt tüketiminden %20'ye varan oranda sorumludur. Bu nedenle bir depo yakıtla daha fazla kilometre kat etmek için yüksek yakıt verimliliğine sahip lastikleri seçmelisiniz. Bu şekilde CO2 emisyonlarınızı da düşürebilirsiniz. Lastik hareket ederken yaşanan enerji kaybı yuvarlanma direncine bağlıdır. Yuvarlanma direnci ne kadar düşükse o kadar az enerji kaybı, yakıt tüketimi ve CO2 emisyonuna yol açar. A ve G sınıfı lastikler arasındaki fark 625 milde 6 litreye ulaşabilir.
Bu, lastiğin çıkardığı dış gürültüdür ve desibel cinsinden ölçülür. Etikette daha fazla dolu bar olması lastiklerin daha gürültülü olduğunu gösterir.
Web sitemizde size en iyi kullanıcı deneyimini sunmak için çerez kullanıyoruz. Daha fazla bilgi edinmek veya çerez ayarlarınızı değiştirmek için buraya tıklayın.