3 boyutlu kanallar, kuru ve ıslak zeminde fren performansını optimize eder. Eşit basınç dağılımı sayesinde çok kısa fren mesafesi sağlanır.
Artırılmış sırt blokları ve açık iç omuz sayesinde su daha etkili bir şekilde dağıtılır ve suda kızaklamaya karşı mükemmel koruma sağlar.
Asimetrik sırt deseni, lastik omzunu sağlamlaştırarak ideal yol temas alanı sağlar.
ContiSeal™, Continental tarafından geliştirilen, hasarlı lastik sırtını tamir etmek için tasarlanmış bir teknolojidir. Çivi gibi yabancı maddelerin batması sonucu aracı yol kenarına çekerek lastiklerin ivedi bir şekilde değiştirilmesine gerek kalmadan, çivi yerinden çıksa dahi akışkan malzeme deliği kapatır. ContiSeal teknolojisiyle üretilen lastiklerin içerisinde yapışkan kıvamlı bir dolgu malzemesi bulunur. Bu malzeme lastiğin sırt bölgesi boyunca kaplanmıştır. Bu sayede, sırt bölgesinde çapı 5 mm’ye kadar olan delikler %80 oranında (çivi deliği gibi) kapatılarak lastiğin patlama riski azaltılmış olur. ContiSeal™ logosu lastiğin yanağında bulunur ve genel olarak bütün jantlara uyumludur.
ContiSeal ve benzeri özel teknolojiler belirli ebatlarda mevcuttur.
SSR sistemi, Continental tarafından özellikle düşük profilli lastikler için geliştirilen ve lastikleri tüm standart jantlarla uyumlu bir runflat teknolojisidir. SSR, kendi kendini destekleyen güçlendirilmiş bir lastik yanak yapısına dayanmaktadır. Bir delinme durumunda, lastik yanağının jant ve yol arasında ezilmesini ve lastiğin janttan çıkmasını önleyerek yedek lastik ihtiyacını ortadan kaldırır. Yedek lastik taşımak zorunda kalmamak, araç ağırlığını azaltarak yakıt verimliliğini artırır. Ayrıca bagajda 80 litreye kadar boş alan yaratır. Kanunen zorunlu olmasa dahi dört lastiğin de SSR olması şiddetle tavsiye edilir.
SSR ve benzeri özel teknolojiler belirli ebatlarda mevcuttur.
Tüm sorularınızı yanıtlamaktan ve lastik alanındaki uzmanlığımızla size destek olmaktan mutluluk duyarız.