Islak ve kuru zeminde üstün fren performansı.
3 boyutlu kanallar, ıslak ve kuru zeminde fren performansını optimize eder. Eşit basınç dağılımı sayesinde çok kısa fren mesafesi sağlanır.
Otomobil / Van / 4x4 Lastikleri
3 boyutlu kanallar, ıslak ve kuru zeminde fren performansını optimize eder. Eşit basınç dağılımı sayesinde çok kısa fren mesafesi sağlanır.
Arttırılmış sırt blokları ve açık iç omuz sayesinde su daha etkili bir şekilde dağıtılır. Yol temas alanının uyumlu yuvarlak şekli suda kızaklamaya karşı mükemmel koruma sağlar.
Asimetrik sırt deseni, lastik omzunu sağlamlaştırarak ideal yol temas alanı sağlar.
Auto Bild (sayı 10/2011) "2011 Süper Yaz Lastiği Testinin" 2. kısmını yayımladı.
Test edilen ebat 205/55 R16 ve test aracı VW Golf modeliydi.
ContiPremiumContactTM 2 lastiğinin derecesi: "tavsiye edilir"
ContiPremiumContactTM 2 hakkında:
+ çok iyi sürüş özellikleri
+ kuru ve ıslak zeminde en kısa fren mesafesi
+ iyi suda kızaklama performansı
ACE (Automobil Club Europa) 205/55 R16 V için yaptığı 2011 Yaz Lastiği Testini yayımladı. Test aracı VW Golf VI modeliydi.
ContiPremiumContactTM 2 lastiğinin derecesi: "Test galibi"
ContiPremiumContactTM 2 hakkında:
Almanya, Avusturya ve İsviçre'nin önde gelen otomotiv organizasyonlarının merakla beklenen yaz lastiği testi sonuçları açıklandı. Bunlar ContiPremiumContactTM 2 lastiğinin 185/65 R 15 ebadı 'kesinlikle tavsiye edilir' olarak nitelendirildiğini gösteriyor.
ContiPremiumContactTM 2 lastiğinin derecesi: "kesinlikle tavsiye edilir“
ContiPremiumContactTM 2 hakkında:
+ oldukça dengeli yaz lastiği
+ kuru yolda en iyi dereceler
+ ıslak yolda da çok iyi
Ayrıntılı test sonuçlarını burada bulabilirsiniz (Almanca):
www.adac.de , www.oeamtc.at , www.tcs.ch
Aynı testte "Stiftung Warentest" lastiğinin derecesi:
"iyi"
ContiPremiumContactTM 2, yılın AutoZeitung dergisi (5/2010 sayısı, Şubat 2010) tarafından yapılan ilk yaz lastiği testinde en yüksek puanları elde etti. Test edilen ebat 205/55 R16 V, test aracı Mercedes C-Sınıfıydı.
ContiPremiumContactTM 2 lastiğinin derecesi: "Test galibi"
Test editörleri, ürünün ıslak ve kuru asfaltta yüksek yol tutuşu ve emniyetli fren performansı gösteren yeni yapısını övdü. Uzmanlar özet raporlarında, Continental lastiklerinin "üstün ıslak yol özellikleri" ve "kuru yol performansından" söz etti. Editörler 205/55 R 16 V ebat on ürünü, kompakt ve orta boy binek otomobillerde test etti. Düşük yuvarlanma direncine sahip rakip ürünler, ıslak yolda frenleme konusunda bir kez daha çok sayıda eksiklik gösterdi.
Yüksek ıslak yol tutuşu performansına sahip lastikler (A veya B sınıfı) ıslak yolda daha kısa fren mesafesi sergiler, bu nedenle yağmurda daha güvenlidirler.Yakıt verimliliğiyle ilgili olarak D sınıfı değerli lastik kullanılmamaktadır, G sınıfının kullanılması ise planlanmamaktadır.
Lastikler, aracınızın yakıt tüketiminden %20'ye varan oranda sorumludur. Bu nedenle bir depo yakıtla daha fazla kilometre kat etmek için yüksek yakıt verimliliğine sahip lastikleri seçmelisiniz. Bu şekilde CO2 emisyonlarınızı da düşürebilirsiniz. Lastik hareket ederken yaşanan enerji kaybı yuvarlanma direncine bağlıdır. Yuvarlanma direnci ne kadar düşükse o kadar az enerji kaybı, yakıt tüketimi ve CO2 emisyonuna yol açar. A ve G sınıfı lastikler arasındaki fark 625 milde 6 litreye ulaşabilir.
Bu, lastiğin çıkardığı dış gürültüdür ve desibel cinsinden ölçülür. Etikette daha fazla dolu bar olması lastiklerin daha gürültülü olduğunu gösterir.
Web sitemizde size en iyi kullanıcı deneyimini sunmak için çerez kullanıyoruz. Daha fazla bilgi edinmek veya çerez ayarlarınızı değiştirmek için buraya tıklayın.