Kusursuz viraj alma dengesi ve kavrama.
ContiWinterContactTM TS 800’in yeni pekiştirilmiş (optimize) petek yapısı, kuru yol yüzeylerinde geliştirilmiş yol tutuşu ve soğuk koşullarda daha fazla güvenlik sağlar.
Otomobil / Van / 4x4 Lastikleri
ContiWinterContactTM TS 800’in yeni pekiştirilmiş (optimize) petek yapısı, kuru yol yüzeylerinde geliştirilmiş yol tutuşu ve soğuk koşullarda daha fazla güvenlik sağlar.
Kompakt desen blokları, lastiğin ve yol arasındaki temas maksimize ederek buz ve kar üzerinde fren mesafelerini kısaltır. Petek yapısı, viraj esnasında karlı yoldaki kavrama performansını iyileştirir.
Aquadinamik oluk yapısı suda kızaklamaya karşı oldukça etkilidir.
Ekim sayısında Alman Tüketici Kuruluşu "Stiftung Warentest" 2012 Kış Lastiği Testini yayımladı. Testte ADAC (D), ÖAMTC (AT) ve TCS (CH) otomotiv kulüplerinin sonuçları baz alındı. Test edilen ebat 165/70 R14 T, test aracı VW Polo modeliydi.
ContiWinterContactTM TS 800 sonucu: "İYİ"
ContiWinterContactTM TS 800 hakkında:
+ karda ikna edici
Otomotiv Kulüpleri ADAC (D) / OEAMTC (AT) / TCS (CH) 2012 Kış Lastiği Testini ana sayfalarında yayımladı (www.adac.de / www.oeamtc.at / www.tcs.ch ). Test edilen ebat 165/70 R14 T, test aracı VW Polo modeliydi.
ContiWinterContactTM TS 800 sonucu: "İYİ"
ContiWinterContactTM TS 800 hakkında:
+ karda en iyi lastik
+ kuru ve ıslak yolda çok iyi
+ çok iyi yakıt tüketimi
Yüksek ıslak yol tutuşu performansına sahip lastikler (A veya B sınıfı) ıslak yolda daha kısa fren mesafesi sergiler, bu nedenle yağmurda daha güvenlidirler.Yakıt verimliliğiyle ilgili olarak D sınıfı değerli lastik kullanılmamaktadır, G sınıfının kullanılması ise planlanmamaktadır.
Lastikler, aracınızın yakıt tüketiminden %20'ye varan oranda sorumludur. Bu nedenle bir depo yakıtla daha fazla kilometre kat etmek için yüksek yakıt verimliliğine sahip lastikleri seçmelisiniz. Bu şekilde CO2 emisyonlarınızı da düşürebilirsiniz. Lastik hareket ederken yaşanan enerji kaybı yuvarlanma direncine bağlıdır. Yuvarlanma direnci ne kadar düşükse o kadar az enerji kaybı, yakıt tüketimi ve CO2 emisyonuna yol açar. A ve G sınıfı lastikler arasındaki fark 625 milde 6 litreye ulaşabilir.
Bu, lastiğin çıkardığı dış gürültüdür ve desibel cinsinden ölçülür. Etikette daha fazla dolu bar olması lastiklerin daha gürültülü olduğunu gösterir.
Web sitemizde size en iyi kullanıcı deneyimini sunmak için çerez kullanıyoruz. Daha fazla bilgi edinmek veya çerez ayarlarınızı değiştirmek için buraya tıklayın.