Otomobil / Van / 4x4 Lastikleri
Sırt desenindeki sert merkezi blokların yanı sıra maksimum sayıda tutucu kenar, ıslak ve buzlu zeminde fren performansını artırır.
Lastik omuz bölgesinde bulunan çok sayıda blok ve kılcal kanal sayesinde tutucu kenarların sayısı artarak karlı zeminde daha etkili bir çekiş gücü elde edilir.
Blok sertliğinin ve bunun yarattığı basıncın yol temas alanına eşit dağılımı sayesinde lastik daha az ve eşit oranda aşınarak daha yüksek kilometre performansı sağlar.
Alman UHP dergisi sport auto (D) son sayısında (11/2013) 2013 Kış Lastiği Testini yayımladı. Test edilen ebat 245/40 R18 V, test aracı Audi TT RS modeliydi.
ContiWinterContactTM TS 830 P sonucu: "kesinlikle tavsiye edilir“
WinterContactTM TS 830 P hakkında:
+ tüm disiplinlerde dengeli sürüş özelliği
+ kuru yolda iyi frenleme, denge ve hakimiyet
AutoBild allrad (D), sayı 11/2012, 2012 Kış Lastiği Testini yayımladı. 235/55 R 17 ebat lastik, Audi Q3 modeli üzerinde test edildi.
ContiWinterContactTM TS 830 P sonucu: "vorBILDlich - Test galibi"
ContiWinterContactTM TS 830 P hakkında:
+ karda çok iyi
+ genel değerlendirmede dengeli lastik
+ ıslak ve kuru yollarda iyi yol tutuş özellikleri
AutoBild sportscars (D), sayı 11/2012, 2012 Kış Lastiği Testini yayımladı. 225/45 R 17 ebat lastik, Golf 6 modeli üzerinde test edildi.
ContiWinterContactTM TS 830 P sonucu: "vorBILDlich"
ContiWinterContactTM TS 830 P hakkında:
+ güçlü ve çok yönlü lastik
+ kış mevsiminde iyi
+ ıslak yolda kısa fren mesafesi
+ hassas direksiyon hakimiyeti sayesinde dengeli sürüş özellikleri
+ en iyi yuvarlanma konforu
+ yakıt tüketiminde en iyi
Auto Bild (D), nüsha 39/2011, BMW 3 Serisi üzerinde 225/45 R17 H/V ebatında çeşitli kış lastiklerini test etti.
ContiWinterContactTM TS 830 P sonucu: "tavsiye edilir"
ContiWinterContactTM TS 830 P hakkında:
Yüksek ıslak yol tutuşu performansına sahip lastikler (A veya B sınıfı) ıslak yolda daha kısa fren mesafesi sergiler, bu nedenle yağmurda daha güvenlidirler.Yakıt verimliliğiyle ilgili olarak D sınıfı değerli lastik kullanılmamaktadır, G sınıfının kullanılması ise planlanmamaktadır.
Lastikler, aracınızın yakıt tüketiminden %20'ye varan oranda sorumludur. Bu nedenle bir depo yakıtla daha fazla kilometre kat etmek için yüksek yakıt verimliliğine sahip lastikleri seçmelisiniz. Bu şekilde CO2 emisyonlarınızı da düşürebilirsiniz. Lastik hareket ederken yaşanan enerji kaybı yuvarlanma direncine bağlıdır. Yuvarlanma direnci ne kadar düşükse o kadar az enerji kaybı, yakıt tüketimi ve CO2 emisyonuna yol açar. A ve G sınıfı lastikler arasındaki fark 625 milde 6 litreye ulaşabilir.
Bu, lastiğin çıkardığı dış gürültüdür ve desibel cinsinden ölçülür. Etikette daha fazla dolu bar olması lastiklerin daha gürültülü olduğunu gösterir.
Web sitemizde size en iyi kullanıcı deneyimini sunmak için çerez kullanıyoruz. Daha fazla bilgi edinmek veya çerez ayarlarınızı değiştirmek için buraya tıklayın.