Teknik Detaylar

Buzlu ve karla kaplı yollarda olağanüstü fren performansı

Sırt desenindeki sert merkezi blokların yanı sıra maksimum sayıda tutucu kenar, ıslak ve buzlu zeminde fren performansını artırır.

Karda daha iyi çekiş gücü

Lastik omuz bölgesinde bulunan çok sayıda blok ve kılcal kanal sayesinde tutucu kenarların sayısı artarak karlı zeminde daha etkili bir çekiş gücü elde edilir.

Daha yüksek kilometre performansı

Sert bloklar sayesinde basınç yol temas alanına eşit dağılarak, lastik daha az ve eşit oranda aşınır ve daha yüksek kilometre performansı sağlar.

Teknolojiler

ContiSeal™, Continental tarafından geliştirilen, hasarlı lastik sırtını tamir etmek için tasarlanmış bir teknolojidir. Çivi gibi yabancı maddelerin batması sonucu aracı yol kenarına çekerek lastiklerin ivedi bir şekilde değiştirilmesine gerek kalmadan, çivi yerinden çıksa dahi akışkan malzeme deliği kapatır. ContiSeal teknolojisiyle üretilen lastiklerin içerisinde yapışkan kıvamlı bir dolgu malzemesi bulunur. Bu malzeme lastiğin sırt bölgesi boyunca kaplanmıştır. Bu sayede, sırt bölgesinde çapı 5 mm’ye kadar olan delikler %80 oranında (çivi deliği gibi) kapatılarak lastiğin patlama riski azaltılmış olur. ContiSeal™ logosu lastiğin yanağında bulunur ve genel olarak bütün jantlara uyumludur.

ContiSeal ve benzeri özel teknolojiler belirli ebatlarda mevcuttur. 

ContiSeal

ContiSilent™, Continental tarafından geliştirilmiş, lastik gürültüsünü azaltan bir teknolojidir. Tüm yol yüzeylerinde iç gürültüyü azaltmak için tasarlanmıştır. ContiSilent™ lastikler, sırt bölgesinin iç yüzeyine yapıştırıcı ile tutturulmuş bir poliüretan köpük olan bir lastik içi gürültü emici ile donatılmıştır. Sıcaklık ne olursa olsun, köpüğün yapısı bozulmadan kalır. ContiSilent™, aracın tipine, hızına ve yol yüzeyine bağlı olarak araç içi gürültünün 9 dB(A)'ya kadar azaltılmasına yardımcı olur.

ContiSilent ve benzeri özel teknolojiler belirli ebatlarda mevcuttur.

ContiSilent

SSR sistemi, Continental tarafından özellikle düşük profilli lastikler için geliştirilen ve lastikleri tüm standart jantlarla uyumlu bir runflat teknolojisidir. SSR, kendi kendini destekleyen güçlendirilmiş bir lastik yanak yapısına dayanmaktadır. Bir delinme durumunda, lastik yanağının jant ve yol arasında ezilmesini ve lastiğin janttan çıkmasını önleyerek yedek lastik ihtiyacını ortadan kaldırır. Yedek lastik taşımak zorunda kalmamak, araç ağırlığını azaltarak yakıt verimliliğini artırır. Ayrıca bagajda 80 litreye kadar boş alan yaratır. Kanunen zorunlu olmasa dahi dört lastiğin de SSR olması şiddetle tavsiye edilir.

SSR ve benzeri özel teknolojiler belirli ebatlarda mevcuttur.

SSR


Size yardımcı olabileceğimiz başka bir konu var mı?

Sorularınızı yöneltin

Tüm sorularınızı yanıtlamaktan ve lastik alanındaki uzmanlığımızla size destek olmaktan mutluluk duyarız.




Size en yakın Continental bayisini öğrenmek ister misiniz?