Otomobil / Van / 4x4 Lastikleri
Yeni CrossContact™ ATR'nin açık sırt deseni temas alanını maksimuma çıkararak arazi çekişini artırır. Ayrıca, tutucu dişlerin yer aldığı çekiş gücünü artıran kanallar, gevşek zeminin sırt kanalları arasından kaymasına engel olur. Bu sayede lastiğin yol tutuşu artar.
Silika Sırt Hamuru sayesinde polimer yapısı ıslak zemine tutunabilir. Ayrıca yoğun kılcal kanallı deseni su tahliyesini ve yol tutuşunu artırarak ıslak yol şartlarında olağanüstü çekiş gücü ve daha kısa fren mesafeleri sunar.
Geniş sırt blokları ve sert sırt hamuru, taş tutmayı en aza indirerek kesilme ve kopmalara karşı direnci artırır, böylece mükemmel dayanıklılık sağlar.
Yeni CrossContact™ ATR lastiğinin gürültüyü bloke eden yenilikçi tasarımı, lastiğin merkezinden gelen ses dalgalarını keser.
Yüksek ıslak yol tutuşu performansına sahip lastikler (A veya B sınıfı) ıslak yolda daha kısa fren mesafesi sergiler, bu nedenle yağmurda daha güvenlidirler.Yakıt verimliliğiyle ilgili olarak D sınıfı değerli lastik kullanılmamaktadır, G sınıfının kullanılması ise planlanmamaktadır.
Lastikler, aracınızın yakıt tüketiminden %20'ye varan oranda sorumludur. Bu nedenle bir depo yakıtla daha fazla kilometre kat etmek için yüksek yakıt verimliliğine sahip lastikleri seçmelisiniz. Bu şekilde CO2 emisyonlarınızı da düşürebilirsiniz. Lastik hareket ederken yaşanan enerji kaybı yuvarlanma direncine bağlıdır. Yuvarlanma direnci ne kadar düşükse o kadar az enerji kaybı, yakıt tüketimi ve CO2 emisyonuna yol açar. A ve G sınıfı lastikler arasındaki fark 625 milde 6 litreye ulaşabilir.
Bu, lastiğin çıkardığı dış gürültüdür ve desibel cinsinden ölçülür. Etikette daha fazla dolu bar olması lastiklerin daha gürültülü olduğunu gösterir.
Web sitemizde size en iyi kullanıcı deneyimini sunmak için çerez kullanıyoruz. Daha fazla bilgi edinmek veya çerez ayarlarınızı değiştirmek için buraya tıklayın.