Otomobil / Van / 4x4 Lastikleri
Alman mühendisliği ile güvenilirlik.
Just as every successful business aims to build long-lasting relationships, our goal is to be by your side for as long as possible. That’s why we’ve developed the VanContact™ A/S Ultra – an all-season tyre you won’t be able to get rid of anytime soon. Its thicker rubber blocks in brick design and the scuff rib extending around the whole side of the tyre gives it a sidewall that is particularly stable and robust. These features ensure high durability and reduce the likelihood of kerbstone damage – so you don't have to worry about buying new tyres for a very, very, very long time.
Dört mevsim lastiğinin ne kadar güvenilir olduğundan kar yağana kadar emin olamazsınız. Bu nedenle VanContact™ A/S Ultra deseninde daha fazla karı emerek özel kar tutucu görevi gören doğru miktarda yanal kanallar, size güvenilir yol tutuşu, karda mükemmel frenleme ve yüksek stabilitenin yanı sıra aşırı hassas direksiyon hâkimiyeti sağlar. Önünüzdeki kışları güvenli bir şekilde geçirmeniz için her zaman lastiğinize güvenebilirsiniz.
VanContact™ A/S Ultra ile kaç kilometre giderseniz gidin, neredeyse hiç fark etmezsiniz. Bu sonuca ulaşmak için mükemmel yuvarlanma direnci sağlayan yeni ve inovatif bir dolgu sistemi geliştirdik. Ayrıca, fonksiyonel polimerlere sahip en yeni hamur bileşimimiz, daha yüksek kilometre performansının yanı sıra uzun bir aradan sonra bile ilk günkü gibi hissettiren her yönüyle keyifli bir sürüş deneyimi için olağanüstü aşınma performansı sağlar.
Yüksek ıslak yol tutuşu performansına sahip lastikler (A veya B sınıfı) ıslak yolda daha kısa fren mesafesi sergiler, bu nedenle yağmurda daha güvenlidirler.Yakıt verimliliğiyle ilgili olarak D sınıfı değerli lastik kullanılmamaktadır, G sınıfının kullanılması ise planlanmamaktadır.
Lastikler, aracınızın yakıt tüketiminden %20'ye varan oranda sorumludur. Bu nedenle bir depo yakıtla daha fazla kilometre kat etmek için yüksek yakıt verimliliğine sahip lastikleri seçmelisiniz. Bu şekilde CO2 emisyonlarınızı da düşürebilirsiniz. Lastik hareket ederken yaşanan enerji kaybı yuvarlanma direncine bağlıdır. Yuvarlanma direnci ne kadar düşükse o kadar az enerji kaybı, yakıt tüketimi ve CO2 emisyonuna yol açar. A ve G sınıfı lastikler arasındaki fark 625 milde 6 litreye ulaşabilir.
Bu, lastiğin çıkardığı dış gürültüdür ve desibel cinsinden ölçülür. Etikette daha fazla dolu bar olması lastiklerin daha gürültülü olduğunu gösterir.
Web sitemizde size en iyi kullanıcı deneyimini sunmak için çerez kullanıyoruz. Daha fazla bilgi edinmek veya çerez ayarlarınızı değiştirmek için buraya tıklayın.